Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras sollicitudin, tellus vitae condimentum egestas, libero dolor auctor tellus, eu consectetur neque.

Press enter to begin your search

Ludzie kupują oczami, a zmysł wzroku rejestruje najwięcej

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

System identyfikacji wizualnej obejmuje wszystkie elementy, które pozwalają odbiorcom rozpoznać brand i rozróżnić go od innych. Każdy z elementów powtarza komunikat o Twojej marce, która dzięki temu na stałe zakoduje się w pamięci klientów. Spójna identyfikacja wizualna świadczy również o profesjonalizmie firmy. Dla klienta to dowód, że działasz według przemyślanej strategii, nie pozostawiasz niczego przypadkowi i realizujesz każde zadanie w 100%.

Składowe systemu identyfikacji wizualnej

Zaczynamy od logo, które pojawi się na papierze firmowym, wizytówkach, pieczęciach czy gadżetach reklamowych. Znak graficzny jest także punktem wyjścia dla kolejnych narzędzi identyfikacji wizualnej: fontów, palety kolorystycznej czy elementów ozdobnych. Wykorzystamy je wszystkie w kolejnych elementach brandingu.

Dalszy rozwój systemu identyfikacji wizualnej marki zależy od jej profilu. Jeśli prowadzisz biuro, restaurację lub zakład usługowy, charakterystyczne kolory i motywy zawędrują także na szyld i elementy wyposażenia wnętrza (meble, tekstylia, ceramika, karty menu). Identyfikacja wizualna dotyczy także stroju personelu, opakowań produktu, malowania pojazdu służbowego, a nawet zdjęcia profilowego w mediach społecznościowych. Jak widzisz, liczą się najdrobniejsze szczegóły – a w Duoform zadbamy o nie wszystkie!

Kluczowe korzyści naszych projektów

Rozpoznawalność

– spójny i dobrze zdefiniowany system rozróżni Cię natychmiast i odróżni od konkurencji. Jednolity design różnorodnych materiałów zgawarantuje Ci większą rozpoznawalność – klient bezbłędnie zindentyfikuje markę, niezależnie od tego, czy widzi reklamę Adwords, szyld na ulicy czy ulotkę w skrzynce na listy.

Komunikacja

system identyfikacji wizualnej również sporo mówi o specyfice firmy, wyznawanych przez nią wartościach i linii działania. Chcesz kojarzyć się z odwagą i awangardowym działaniem? Stawiasz na przywiązanie do tradycji, nobliwość i spokój? Kierujesz swoją ofertę do rodzin z dziećmi, a może singli z wielkich miast? Wyraź to za pomocą form i kolorów!

Oszczędność czasu i kosztów

spójny system identyfikacji wizualnej to znakomita baza do projektowania nowych kampanii promocyjnych czy kolejnych elementów wystroju wnętrza. Przemyślana kreacja firmy mówi sama za siebie i niejednokrotnie daje lepsze efekty w pozyskiwaniu klientów, niż kampanie reklamowe nastawione na jednorazowy ``efekt wow``.