Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras sollicitudin, tellus vitae condimentum egestas, libero dolor auctor tellus, eu consectetur neque.
Ludzie kupują oczami, a zmysł wzroku rejestruje najwięcej
System identyfikacji wizualnej obejmuje wszystkie elementy, które pozwalają odbiorcom rozpoznać brand i rozróżnić go od innych. Każdy z elementów powtarza komunikat o Twojej marce, która dzięki temu na stałe zakoduje się w pamięci klientów. Spójna identyfikacja wizualna świadczy również o profesjonalizmie firmy. Dla klienta to dowód, że działasz według przemyślanej strategii, nie pozostawiasz niczego przypadkowi i realizujesz każde zadanie w 100%.
Zaczynamy od logo, które pojawi się na papierze firmowym, wizytówkach, pieczęciach czy gadżetach reklamowych. Znak graficzny jest także punktem wyjścia dla kolejnych narzędzi identyfikacji wizualnej: fontów, palety kolorystycznej czy elementów ozdobnych. Wykorzystamy je wszystkie w kolejnych elementach brandingu.
Dalszy rozwój systemu identyfikacji wizualnej marki zależy od jej profilu. Jeśli prowadzisz biuro, restaurację lub zakład usługowy, charakterystyczne kolory i motywy zawędrują także na szyld i elementy wyposażenia wnętrza (meble, tekstylia, ceramika, karty menu). Identyfikacja wizualna dotyczy także stroju personelu, opakowań produktu, malowania pojazdu służbowego, a nawet zdjęcia profilowego w mediach społecznościowych. Jak widzisz, liczą się najdrobniejsze szczegóły – a w Duoform zadbamy o nie wszystkie!