Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras sollicitudin, tellus vitae condimentum egestas, libero dolor auctor tellus, eu consectetur neque.

Press enter to begin your search

Minimalna powierzchnia – maksimum treści

PACKING

Opakowanie produktu to często pierwszy i najważniejszy element, który skłania klienta do zapoznania się z ofertą Twojej marki. Design opakowań łączy w sobie dwie funkcje – reklamową i informacyjną. Zdjęcie, grafika, wyraziste logo: dobre opakowanie przykuwa wzrok i zdecydowanie wyróżnia się spośród innych produktów na półce. Świadomy konsument dokładnie przeczyta także informację na opakowaniu; aby była ona wyczerpująca, mała powierzchnia musi często pomieścić spory blok tekstu.

Wyjątkowe pierwsze wrażenie

Wyróżnij się

Optymalne połączenie designu i użyteczności to spore wyzwanie, lecz w Duoform wiemy, gdzie leży złoty środek: jeśli chcesz, by klienci sięgali właśnie po Twój produkt na półkach sklepowych –trafiłeś idealnie! Zaprojektujemy dla Ciebie opakowanie produktu lub całej, komplementarnej wobec siebie serii. Opracujemy linię stylistyczną w oparciu o pozostałe elementy identyfikacji wizualnej i dostosujemy ją do specyfiki sprzedawanego produktu. W ten sposób Twoja marka będzie jeszcze lepiej rozpoznawana i zapamiętywana.

Opracowujemy koncepcje wizualne, których nie sposób przeoczyć

Reklama i dtp

W reklamie istnieje kilka współgrających ze sobą gałęzi, a każda z nich ma swoje odrębne zadanie i unikalną strategię. Reklama w Internecie rozwija się prężnie, lecz nigdy nie zastąpi tradycyjnej reklamy drukowanej. Jej siła tkwi w ogromnym zasięgu, czytelności komunikatu i różnorodności formy. W Duoform odkryjemy potencjał Twojego produktu: zdefiniujemy jego mocne strony, nadamy im odpowiednią formę graficzną i pokażemy światu!