Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras sollicitudin, tellus vitae condimentum egestas, libero dolor auctor tellus, eu consectetur neque.

Press enter to begin your search
 

Branding

Duoform / Branding

OFERTA

Identyfikacja wizualna

Branding Wnętrz

Reklama, Packing

Webdesign

Czym jest branding?

„Dobra marka to taka, która zapada w pamięć”.

Branding to inaczej budowanie świadomości marki. Dobry brand zakotwicza się w umysłach, a ludzie chętnie się z nim utożsamiają, kupując produkty danej marki i polecając je innym. W dobie niezliczonej ilości firm, zbudowanie unikalnego wizerunku marki wymaga jednak pomysłu i cierpliwości. Cały proces zaczyna się od stworzenia rozpoznawalnej nazwy i logo. To pozwala marce zaistnieć w świadomości klientów – utrwalenie tej świadomości wymaga jednak dalszej systematycznej pracy.

Aby Twój brand odniósł sukces, musisz wiedzieć, jakie wrażenie ma on wywołać, do jakiej grupy docelowej trafiać i w jaki sposób chcesz to zrobić.

Duoform pomoże Ci określić te cele i odpowiednio poprowadzi strategię marki. Dzięki temu stworzymy wspólnie dobry i silny brand, bezbłędnie identyfikowany przez swoich docelowych odbiorców.

Branding wnętrz

„To, że wszystkie instrumenty grają, niekoniecznie oznacza, że muzyka jest dobra”

Aby zrozumieć wpływ brandingu wnętrz na sukces Twojej marki, przypomnij sobie ostatnie wizyty w restauracji, u fryzjera lub kosmetyczki. Czy już w progu powitał Cię lekki chaos?Czy korzystałeś z karty menu, wizytówek lub opakowań, kompletnie niedopasowanych do reszty wyposażenia? To częsty błąd: architekci i projektanci graficzni nie zwracają uwagi na istniejącą już „bazę” i tworzą rzeczy estetyczne, ale z zupełnie innej bajki. Taki wystrój nie pomoże w utrwalaniu wizerunku marki – klienci zapamiętają jedynie misz-masz przypadkowych elementów.

Twój lokal będzie inny. Profesjonalny branding wnętrza wyraźnie podnosi rozpoznawalność marki, a w Duoform wiemy, jak go przeprowadzić.Masz już lokal i chcesz dopieścić jego wystrój? Zaprojektujemy dla Ciebie dodatki – foldery, plakaty, opakowania, grafiki na ceramikę – zgodne zarówno z wizerunkiem marki, jak i z całością aranżacji. Urządzasz siedzibę firmy od zera? Przygotujemy unikalny projekt wnętrza, oparty na identyfikacji wizualnej Twojej marki. Klienci docenią konsekwencję i dbałość o szczegóły: dopracowany branding wnętrza jest dla nich najlepszym dowodem na to, że produkty marki stoją na równie wysokim poziomie!

Rebranding

„Czasem niewiele trzeba, aby dużo się zadziało”

d

Rebranding – modyfikacja jednego lub wielu elementów tworzących markę – to naturalny etap długofalowego rozwoju każdej firmy, od wielkich korporacji po jednoosobowe przedsiębiorstwa. Masz już fajnie prosperującą markę? Aby utrzymać dobrą passę, musisz trzymać rękę na pulsie i dotrzymywać kroku zmianom na rynku marketingu i designu. Planujesz fuzję lub przeciwnie – opuszczasz spółkę, by działać na własną rękę? Zmiany w wizerunku marki oznajmią początek nowego rozdziału.

A może dotychczasowe wyniki rozczarowują Cię, a Twój produkt nie wyróżnia się na tle innych, choć jest bardzo dobry? Być może źródło problemu kryje się w którymś z elementów składowych marki. Jeśli masz archaiczne logo, a Twój slogan reklamowy ostatni raz sprzedał coś w latach 90-tych, czas na zmiany!

Udany rebranding nie musi oznaczać rewolucji: często wystarczy kilka kosmetycznych zmian, by odświeżyć i unowocześnić wizerunek marki, zachowując przy tym jej dotychczasowy charakter i wypracowaną pozycję na rynku.

Twój projekt w Duoform

Realizacja krok po kroku

Współpraca

Komfort pracy wymaga czasu i obustronnego zaangażowania, zwłaszcza w przypadku rozbudowanych projektów. Nasze wizje nie biorą się z księżyca; odpowiadamy na realne potrzeby, określone precyzyjnie przez Ciebie – naszego Klienta. My w zamian oferujemy Ci nasze bogate doświadczenie oraz praktyczne rozwiązania, które przyniosą Ci mierzalne efekty.

Projekty

Tworzymy rzeczy ładne i nietuzinkowe, ale nie interesuje nas „sztuka dla sztuki”. Na pierwszym miejscu stawiamy rozpoznawalność i funkcjonalność Twojej marki. Do celu dążymy wspólnymi siłami, a zatem pozostajemy w stałym kontakcie na każdym etapie pracy.

Brief

Na pierwszym spotkaniu formułujemy najważniejsze założenia dotyczące marki, produktu lub usługi, a także zakres świadczonych przez nas usług.

Wycena

Powyższe ustalenia są podstawą do wyceny projektu. Szczegółowy kosztorys omawiamy na spotkaniu lub przesyłamy w e-mailu.

Umowa

Kiedy wszystko jest jasne, podpisujemy umowę i dokonujemy wstępnego rozliczenia. Od tej chwili zaczyna się praca nad projektem.

Koncepcja

Wspólnie wyznaczamy kierunek, w którym będzie podążał projekt: w tym celu wysyłamy Ci komplet inspiracji do wyboru.

Przesłanie propozycji

Przedstawiamy Ci kilka wstępnych szkiców do wyboru i modyfikacji. Zanim podejmiesz ostateczną decyzję, oferujemy Ci 2 bezpłatne sesje poprawek.

Realizacja

Po akceptacji projektu zaczynamy realizację kolejnych elementów.

Poprawki

Doprowadzamy nasz projekt do perfekcji: to moment na ostatnie, drobne zmiany, nanoszone na podstawie Twoich uwag.

Zakończenie projektu

Po finalizacji rozliczenia przesyłamy Ci pełny, zrealizowany projekt, a w przypadku stron internetowych – przekazujemy dane dostępowe dla administratora.